JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Za pośrednictwem naszej strony sklepowej. Nie różnimy się w kwestiach technicznych od innych sklepów. Kliknij przycisk "do koszyka" (przy jednym lub więcej produktach) i przejdź do podsumowania. Następnie zatwierdź zamówienie.
Zatwierdzenie w ten sposób zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem przez Ciebie zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
Wpłaty na razie przyjmujemy wyłącznie w postaci przelewów na nasze konto firmowe (podane poniżej w dziale „Dane Firmy”), przy czym jak pewnie się domyślasz w ciągu najbliższych kilku dni pojawi się w tym zakresie znacznie więcej możliwości.
Na dokonanie przelewu ustalonej kwoty masz 4 dni robocze. Jeżeli w tym terminie nie otrzymamy przelewu, jest to równoznaczne z Twoją rezygnacją z zakupu danego produktu (a my możemy go zaoferować komuś innemu)
KIEDY WYSYŁAMY?
Nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto firmowe. Jest to termin zawierający bufor czasowy na nieprzewidziane wypadki – zrobimy wszystko żeby wysłać Ci opłacony produkt następnego dnia roboczego.
JAK DOSTARCZAMY?
Na razie wyłącznie za pośrednictwem paczkomatów Inpostu. Przy czym jeżeli nie ma w Twojej okolicy paczkomatu – daj nam znać, zorganizujemy kuriera (również firmy Inpost). Śledzenie przesyłki jest możliwe za pośrednictwem strony internetowej kuriera lub w aplikacji mobilnej Inpost (UWAGA! Inpost często nie wysyła informacji mailowej lub smsowej o nadaniu przesyłki - zawsze jest jednak ona dostępna w aplikacji mobilnej). Już niedługo będziesz mógł wybrać realizację dostawy także przez inne firmy kurierskie.
JAKIE SĄ WYMOGI TECHNICZNE DO ODCZYTU NASZEJ STRONY?
Dowolny komputer, tablet, telefon z przeglądarką internetową.
ZWROTY
Tak jak w każdym sklepie internetowym w Polsce, masz 14 dni (od doręczenia Tobie przesyłki) na dokonanie zwrotu towaru bez podania przyczyny, innymi słowy - możesz odstąpić od umowy. Aby skorzystać z tego prawa musisz w ciągu tych 14 dni złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (czyli wystarczy, że 14 dnia poinformujesz nas, że zwracasz produkt). Możesz zrobić to korzystając z załączonego wzoru (Załącznik nr 1 poniżej). Jego wypełnianie nie jest jednak obowiązkowe. Możesz też się z nami skontaktować w tej sprawie mailowo (adres: sklep@kapitanfigurka.pl) i w ten sposób przekazać nam swoją decyzję o odstąpieniu od umowy.
Po otrzymaniu Twojego zwrotu (tzn. produkt trafi na podany przez nas adres zwrotny, określony w „Dane Firmy” poniżej), w ciągu 14 dni przelewamy otrzymaną od Ciebie kwotę (wraz z kosztami wysyłki do Ciebie), na konto bankowe, z którego otrzymaliśmy płatność (nie przyjmujemy płatności gotówką).
UWAGA! W przypadku zwrotu to ty ponosisz koszty zapakowania produktu oraz jego wysyłki do nas!
ANULOWANIE PRE-ORDERU
Jeżeli zamówiłeś produkt w trybie pre-order i chcesz anulować zamówienie skontaktuj się z nami za pośrednictwem maila (na sklep@kapitanfigurka.pl). Jeżeli dokonałeś wcześniej płatności (nie oczekujemy tego, za pre-ordery płacisz dopiero jak Cię o to poprosimy, a robimy to dopiero jak dany produkt będzie miał swoją premierę i spodziewamy się jego dostawy), zwracamy Ci 100% przelanych na nasze konto środków niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania Twojej informacji o anulowaniu zamówienia.
UWAGA! - kiedy zamawiasz produkt w trybie pre-order, my zamawiamy go u naszych dostawców, płacimy za niego i sprowadzamy do naszego magazynu. Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjmowania Twoich zamówień pre-order, jeżeli w przeszłości wielokrotnie anulowałeś swoje zamówienia pre-order, czym narażałeś nas na straty. Z góry dziękujemy za zrozumienie.
REKLAMACJE
Sprzedajemy wyłącznie nowe produkty. Nie wytwarzamy ich jednak i nie udzielamy na nich gwarancji. Mamy natomiast obowiązek dostarczenia Ci rzeczy zgodnych z umową i bez wad.
Przez dwa lata od dostarczenia Ci towaru przysługuje Ci tzw. rękojmia za wady (jest szczegółowo uregulowana w ustawach konsumenckich).
Jeżeli kupiony u nas produkt będzie miał wadę fizyczną lub prawną (np. tzw. wadę fabryczną albo okaże się, że dostarczyliśmy Ci inną figurkę niż zamawiałeś), możesz skontaktować się z nami mailowo (adres: sklep@kapitanfigurka.pl) lub telefonicznie (691025035) i poinformować nas o problemie (czyli złożyć reklamację). Mamy 14 dni na jej rozpatrzenie.
W ramach reklamacji masz prawo zażądać jednego z czterech poniższych działań:
- wymiany towaru na nowy;
- naprawy towaru;
- obniżenia ceny;
- o ile wada jest istotna – odstąpienia od umowy.
Zastrzegamy, że my (oczywiście w granicach określonych przez prawo) możemy się z takim wyborem nie zgodzić i zaproponować Ci inne rozwiązanie.
UWAGA! W przypadku reklamacji to my ponosimy koszty wysyłki wadliwego towaru do nas!
DANE FIRMY
Sklep kapitanfigurka.pl zarządzany jest przez:
HELLFIRE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
KRS: 1138998
adres: Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa
Email: sklep@kapitanfigurka.pl
https://www.facebook.com/Kapitan-Figurka-PL-108041051336826
kapitanfigurka.pl
Numer konta (PKO BP): 64 1020 1127 0000 1902 0349 2642
Załącznik nr 1
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
HELLFIRE Sp. z o.o.
Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa
Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Data zawarcia umowy: ………………………..
Data odbioru rzeczy: …………………………..
Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………………………………………………………………………….
Adres konsumenta: ………………………………………………………………………………………………………………………..
_____________________________
Czytelny podpis