Producenci
Regulamin sklepu

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Za pośrednictwem naszej strony sklepowej. Nie różnimy się w kwestiach technicznych od innych sklepów. Kliknij przycisk "do koszyka" (przy jednym lub więcej produktach) i przejdź do podsumowania. Następnie zatwierdź zamówienie.

Zatwierdzenie w ten sposób zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem przez Ciebie zamówienia z obowiązkiem zapłaty.

Wpłaty na razie przyjmujemy wyłącznie w postaci przelewów na nasze konto firmowe (podane poniżej w dziale „Dane Firmy”), przy czym jak pewnie się domyślasz w ciągu najbliższych kilku dni pojawi się w tym zakresie znacznie więcej możliwości.

Na dokonanie przelewu ustalonej kwoty masz 4 dni robocze. Jeżeli w tym terminie nie otrzymamy przelewu, jest to równoznaczne z Twoją rezygnacją z zakupu danego produktu (a my możemy go zaoferować komuś innemu)

KIEDY WYSYŁAMY?

Nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto firmowe. Jest to termin zawierający bufor czasowy na nieprzewidziane wypadki – zrobimy wszystko żeby wysłać Ci opłacony produkt następnego dnia roboczego.

JAK DOSTARCZAMY?

Na razie wyłącznie za pośrednictwem paczkomatów Inpostu. Przy czym jeżeli nie ma w Twojej okolicy paczkomatu – daj nam znać, zorganizujemy kuriera (również firmy Inpost). Śledzenie przesyłki jest możliwe za pośrednictwem strony internetowej kuriera lub w aplikacji mobilnej Inpost (UWAGA! Inpost często nie wysyła informacji mailowej lub smsowej o nadaniu przesyłki - zawsze jest jednak ona dostępna w aplikacji mobilnej). Już niedługo będziesz mógł wybrać realizację dostawy także przez inne firmy kurierskie.

JAKIE SĄ WYMOGI TECHNICZNE DO ODCZYTU NASZEJ STRONY?

Dowolny komputer, tablet, telefon z przeglądarką internetową.

ZWROTY

Tak jak w każdym sklepie internetowym w Polsce, masz  14 dni (od doręczenia Tobie przesyłki) na dokonanie zwrotu towaru bez podania przyczyny, innymi słowy - możesz odstąpić od umowy. Aby skorzystać z tego prawa musisz w ciągu tych 14 dni złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (czyli wystarczy, że 14 dnia poinformujesz nas, że zwracasz produkt). Możesz zrobić to korzystając z załączonego wzoru (Załącznik nr 1 poniżej). Jego wypełnianie nie jest jednak obowiązkowe. Możesz też się z nami skontaktować w tej sprawie mailowo (adres: sklep@kapitanfigurka.pl) i w ten sposób przekazać nam swoją decyzję o odstąpieniu od umowy.

Po otrzymaniu Twojego zwrotu (tzn. produkt trafi na podany przez nas adres zwrotny, określony w „Dane Firmy” poniżej), w ciągu 14 dni przelewamy otrzymaną od Ciebie kwotę (wraz z kosztami wysyłki do Ciebie), na konto bankowe, z którego otrzymaliśmy płatność (nie przyjmujemy płatności gotówką). 

UWAGA! W przypadku zwrotu to ty ponosisz koszty zapakowania produktu oraz jego wysyłki do nas!

ANULOWANIE PRE-ORDERU

Jeżeli zamówiłeś produkt w trybie pre-order i chcesz anulować zamówienie skontaktuj się z nami za pośrednictwem maila (na sklep@kapitanfigurka.pl). Jeżeli dokonałeś wcześniej płatności (nie oczekujemy tego, za pre-ordery płacisz dopiero jak Cię o to poprosimy, a robimy to dopiero jak dany produkt będzie miał swoją premierę i spodziewamy się jego dostawy), zwracamy Ci 100% przelanych na nasze konto środków niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania Twojej informacji o anulowaniu zamówienia.

UWAGA! - kiedy zamawiasz produkt w trybie pre-order, my zamawiamy go u naszych dostawców, płacimy za niego i sprowadzamy do naszego magazynu. Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjmowania Twoich zamówień pre-order, jeżeli w przeszłości wielokrotnie anulowałeś swoje zamówienia pre-order, czym narażałeś nas na straty. Z góry dziękujemy za zrozumienie.

REKLAMACJE

Sprzedajemy wyłącznie nowe produkty. Nie wytwarzamy ich jednak i nie udzielamy na nich gwarancji. Mamy natomiast obowiązek dostarczenia Ci rzeczy zgodnych z umową i bez wad.

Przez dwa lata od dostarczenia Ci towaru przysługuje Ci tzw. rękojmia za wady (jest szczegółowo uregulowana w ustawach konsumenckich).

Jeżeli kupiony u nas produkt będzie miał wadę fizyczną lub prawną (np. tzw. wadę fabryczną albo okaże się, że dostarczyliśmy Ci inną figurkę niż zamawiałeś), możesz skontaktować się z nami  mailowo (adres: sklep@kapitanfigurka.pl) lub telefonicznie (691025035) i poinformować nas o problemie (czyli złożyć reklamację). Mamy  14 dni na jej rozpatrzenie.

W ramach reklamacji masz prawo zażądać jednego z czterech poniższych działań:

- wymiany towaru na nowy;

- naprawy towaru;

- obniżenia ceny;

- o ile wada jest istotna – odstąpienia od umowy.

Zastrzegamy, że my (oczywiście w granicach określonych przez prawo) możemy się z takim wyborem nie zgodzić i zaproponować Ci inne rozwiązanie.

UWAGA! W przypadku reklamacji to my ponosimy koszty wysyłki wadliwego towaru do nas!

 

DANE FIRMY

Sklep kapitanfigurka.pl zarządzany jest przez:

HELLFIRE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie

KRS: 1138998

adres: Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa

Email: sklep@kapitanfigurka.pl 

https://www.facebook.com/Kapitan-Figurka-PL-108041051336826

kapitanfigurka.pl

Numer konta (PKO BP): 64 1020 1127 0000 1902 0349 2642

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Adresat:

 

HELLFIRE Sp. z o.o. 

Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa

 

 

Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

Data zawarcia umowy: ………………………..

 

Data odbioru rzeczy: …………………………..

 

Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………………………………………………………………………….

 

Adres konsumenta: ………………………………………………………………………………………………………………………..

 

  

_____________________________

Czytelny podpis

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl