Producenci
Reklamacje i zwroty

ZWROTY

Tak jak w każdym sklepie internetowym w Polsce, masz  14 dni (od doręczenia Tobie przesyłki) na dokonanie zwrotu towaru bez podania przyczyny, innymi słowy - możesz odstąpić od umowy. Aby skorzystać z tego prawa musisz w ciągu tych 14 dni złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (czyli wystarczy, że 14 dnia poinformujesz nas, że zwracasz produkt). Możesz zrobić to korzystając z załączonego wzoru (Załącznik nr 1 poniżej). Jego wypełnianie nie jest jednak obowiązkowe. Możesz też się z nami skontaktować w tej sprawie mailowo (adres: samkapitan@kapitanfigurka.pl) lub za pośrednictwem https://www.facebook.com/Kapitan-Figurka-PL-108041051336826 (jak Ci wygodniej) i w ten sposób przekazać nam swoją decyzję o zwrocie.

Po otrzymaniu Twojego zwrotu (tzn. produkt trafi na podany przez nas adres zwrotny, określony w „Dane Firmy” poniżej), w ciągu 2 dni roboczych, przelewamy pełną otrzymaną od Ciebie kwotę (w tym koszty wysyłki do Ciebie), na wskazane przez Ciebie konto bankowe (jeżeli go nie wskażesz, skontaktujemy się z Tobą, jeżeli nie będzie to możliwe albo będzie mocno utrudnione, przelejemy pełną kwotę zwrotnie na rachunek, z którego otrzymaliśmy wpłatę).

UWAGA! W przypadku zwrotu to ty ponosisz koszty zapakowania produktu oraz jego wysyłki do nas!

REKLAMACJE

Sprzedajemy wyłącznie nowe produkty. Nie wytwarzamy ich jednak i nie udzielamy na nich gwarancji. Mamy natomiast obowiązek dostarczenia Ci rzeczy zgodnych z umową i bez wad.

Przez dwa lata od dostarczenia Ci towaru przysługuje Ci tzw. rękojmia za wady (jest szczegółowo uregulowana w ustawach konsumenckich).

Jeżeli kupiony u nas produkt będzie miał wadę fizyczną lub prawną (np. tzw. wadę fabryczną albo okaże się, że dostarczyliśmy Ci inną figurkę niż zamawiałeś), możesz skontaktować się z nami  mailowo (adres: samkapitan@kapitanfigurka.pl) lub za pośrednictwem https://www.facebook.com/Kapitan-Figurka-PL-108041051336826 (jak Ci wygodniej) i poinformować nas o problemie (czyli złożyć reklamację). Mamy  14 dni na jej rozpatrzenie.

W ramach reklamacji masz prawo zażądać jednego z czterech poniższych działań:

- wymiany towaru na nowy;

- naprawy towaru;

- obniżenia ceny;

- o ile wada jest istotna – odstąpienia od umowy.

Zastrzegamy, że my (oczywiście w granicach określonych przez prawo) możemy się z takim wyborem nie zgodzić i zaproponować Ci inne rozwiązanie.

UWAGA! W przypadku reklamacji to my ponosimy koszty wysyłki wadliwego towaru do nas!

W przypadku anulowania zamówienia przed jego realizacją, dokonamy zwrotnego przelewu środków (jeżeli opłaciłeś zamówienie) niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania dyspozycji dotyczącej rezygnacji. W przypadku rezygnacji z zamówień pre-order lub oznaczonych tagiem "Na zamówienie",  rezerwujemy sobie możliwość zablokowania Ci możliwości składania zamówień typu pre-order oraz "Na zamówienie" w naszym sklepie. Możliwość składania zamówień na towary dostępne na miejscu, przysługuje Ci zawsze i bez żadnych ograniczeń.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl